Blogger Widgets

Pages

Saturday, 13 August 2016

Instablog


Maaf gambar makwe takde. Gambar Rahman je ada, nah.

Btw Rahman still single so sesiapa yang nak try dia dipersilakan.
Cuma jangan main²kan perasaan dia sebab hati dia rapuh, pernah dilukai.

#instablog #gambangwaterpark #igers #igersmalaysia #menantuabahawak #tb #throwback

Wednesday, 10 August 2016

Aku Sebagai Guru - Kelas Tambahan

   


     Untuk 3 minggu yang lepas aku banyak luangkan masa dekat Kuala Krau, Pahang sebagai guru kelas tambahan subjek-subjek peperiksaan utama, PT3, SMA dan SPM.

     Aku cuma tolong kakak aku je dan beberapa cikgu yang lain memandangkan diorang tak larat atau disebabkan kawasan sekolah yang jauh daripada rumah atau diorang punyai komitmen lain.

    Aku mengajar dekat Sekolah Menengah Agama Darul Naim, sekolah yang kecik dan tak pening kepala sangat untuk kawal dan jaga bebudak neh.

     Subjek yang aku ajar cumalah Bahasa Arab Komunikasi Ting. 3, Bahasa Melayu Ting. 3, Insyak & Mutolaah Ting. 4 dan Pendidikan Al-Quran dan Sunnah Ting. 5. Aku teringin nak ajar Bahasa Inggeris tapi level aku belumlah sampai tahap tu. 
  
     Banyak yang aku dapat, tapi untuk entri kali ni aku just nak share kuot-kuot menarik sepanjang aku mengajar. Behold.

Monday, 4 July 2016

Instablog


Teaser raya. Pilih satu sebagai menantu. #tb #hsc #hikersslambercommunity #datuk #instablog #datuk #hike

Sunday, 26 June 2016

Instablog


Satu: saya tak stalk awak Perhaps i happened to like your photos, and it may not be only the recent ones. But that doesn't mean anything. I did not stalk your ig. It's been 3 weeks (more or less) since the last time i logged on to this account, obviously i missed many of your updates. So i will spend some times here scrolling what I've been missing. And when i do, i may end up liking many photos, and it won't be just yours! so please don't assume that you're special (even though YOU'RE special 😋) Dua: #gunungdatuk, ticked ✔. Alhamdulillah dapat sahur kat puncak Gunung Datuk, Rembau, Nogori. Last minute tetiba rasa nak ikut trip diorang 😅. Well planned, well organized. Plus tak ramai participant so tak susah sangat (Dalam hati "deng, asal tak ramai,") Lepas ni diorang nak ke Jerangkang, Maran, Pahang. Tak tau lagi dapat pergi atau tak. Kalau ada jodoh kita jumpalah kat Jerangkang nanti ye. Tiga: that creepy smile? Layankan aje. #hikersslambercommunity #hsc #terhantuk di #datuk #creepysmile #instablog

Saturday, 7 May 2016

Instablog


Adik ini menahan ayahnya dan meminta duit hanya untuk disedekahkan kepada peminta sedekah di belakangnya. Nice. #instablog