Blogger Widgets

Monday, 29 August 2016

Instablog


بارك الله لكما و بارك عليكما وجمع بينكما في الخير

Beginilah style kalau tangkap gambar. Gaya apa pun tak reti nak buat, kayu je, tak macam budak² lain.

At least Fauzul ada jugaklah tangan utk dipegang  Haha  .

Kepada Sang Suami

Tahniah Fauzul berjaya mendirikan rumah tangga dengan kekasih pilihan hati. Semoga berkekalan ke hembus akhir nafas kamu, dan sehingga kehidupan seterusnya. Semoga engkau suami yang soleh, isteri kau isteri yang solehah dan keturunan yang lahir dari kau berdua jugak solehin. .

Kepada Sang Isteri

Tahniah Fatin Izzati kerana menjadi isteri Fauzul. Sungguh Fauzul orangnya antara yang terbaik yang aku pernah kenal. Engkau berdua nampak synchronise bersama. .

Kepada keduanya

Kita manusia biasa yang pasti ada kurangnya. Sebab itu sabar adalah perkara yang paling banyak dinasihatkan oleh orang yang sudah berkahwin. . Sorang kawan ada cakap masa majlis semalam, orang yang senyap² ni lah yang tetiba je kahwin.

Betul, buat apa nak dihebahkan kalau tak komfem lagi? Boleh jadi ianya tak menjadi. Jadi kau rasa?

#crema #instablog #instagood #wedding #igersmalaysia #
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment